Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: ukm xder air..aku la salah seorang survivornyerrr..!!!

Followers

Saturday 7 January 2012

ukm xder air..aku la salah seorang survivornyerrr..!!!


hoho..teringin nk update blog..
juz nk remind balik ape eyh yg aku buat arini..??
hmm...air kat ukm still xder lg..
dah 4 hari weyhh..
dah 4 hari jugak la aku melilau cari air..
macam arini..
aku bersama rumet pegi kolej za'ba..
glerr mmg best mandi kt situ..
tu la..kolej aku je ni xder air..
kolej lain kebanyakan da ader..
hmm...tekanan rendah so xsampai kat tangki kolej
katanya......
bila da mandi, segar la badan..
makan, rehat, kemas bilik..
ader la study kejap..
pastu bila member da dtg bilik..
abes lahhh..
menyembang sampai ke tgh malam..
seronok lepak dlm bilik yg sempit ramai2...
ader pijah, yana, fiza, yaya n farisha..


then, pkul 12mlm..
pegi za'ba lagi...
panas...nak mandi..!! huhu
so,pegi la mandi tgh2 malam..
dgn miyako, fiza n yaya..
pastu kol cik abg..ksiannya dia demam !
semoga cepat sembuh yer MFA !
dah mandi..fuhhh...lega glerr..!!
rse mcm baby...
yelah, baby kan lepas mandi,dah sapu bedak sume..
dia akan tidur kn..??
hehe, so skang aku nk tdowww..!!

agenda esok..??
pegi umah lecturer tersayang..
utk makan pengat durian..hoho
so, no study tonite sbb nk tdow awal..hehe

*badan rsa segar glerr nihhhhh..!!!
wahai ukm, cepat la ader air balikk..huhu

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen