Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: simple entry~

Followers

Tuesday 17 January 2012

simple entry~

malam yg sunyi..
2.53 am..
xdapat tidur lagi..
datang ke bilik fiza..
gigih diorg nih study utk exam..
asas ekologi..nasib bek aku x amik exam ni.

kejap2 gosip..
kejap2 diorg smbung study..
okeyy, aku bukan pengacau..!

situasi sekarang :
fiza sedang study guna meja ain amirah
sambil makan rangka ayam...lapar lettew~
yaya pun sedang study guna meja fiza..
aku..??
duduk atas katil fiza..
sambil on9 + update blog guna laptop fiza..
keadaan agak panas..huhu

dah bergaduh pulak diorg nihh~
hahahaha
aku je yg tahu keadaan kt cni~
ape lg aku nk tulis..?

dgr bunyi burung buat bising..
dgr yaya ckp sorang2..utk strategi menghafal
dgr bunyi kipas
dgr fiza kacau coolblog yg x abes2 lg..
erkkkk..dgr fiza sendawa..kah3~

.....sambung study~~
semuanya senyap..
aku pun nk tidOw..
tidOw di bilik fiza..

itu je utk arini..nite !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen