Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: perasaan bila blog kne hacked selama 24jam

Followers

Thursday 5 January 2012

perasaan bila blog kne hacked selama 24jam


tgh mlm semalam da semangat2 tulis entry baru..
bila nk publish post jek
tup2 yang keluar..
YOUR BLOG HAVE BEEN HACKED !!

sedih glerr mse tuhh..
tgk blog mcm hape jek..
dgn background hitam..pastu ader pulak bijik mata tersembul kluar !
dah mcm dajjal aku tgk !
siyes, mmg geram gler !
diorg yg blagak hacker ni xder kje lain ke..?
lgpun aku bukan sape2 yg korang nk hack2..
kalau artis ke, blog kerajaan ke logik la jugak !
ini aku follower x smpai 100 pun lagi nk hacked pulak !

yg xley blah ckp aku punyer blog  x secure..
pe kne ngena ngan ko..??
lantak lahh..blog aku..!
ini abes jahanam ko buat blog aku !
tahu x aku payah nk edit2 bagai..??
aku bukannya terror bab2 cmni..
amik mse tau nk kne blaja kt tutor!
bongok punyer hacker !

tahu2 tgk blog da mcm ader org minyak !
*ni yaya yg ckp..huhu
pastu byk chat yg aku dpt kt fb ckp kesian kt aku..
yelah, dpt blog kne hacked sape yg x kesian..
jenuh la aku godam balik blog aku ni pg td..
tukar semua setting ! tukar password baru !
alhamdulillah la jugakk..dpt balik blog.
tp da x mcm dulu.. =(
thanx jugak kepada iskandar n norida yg bg tips utk cure blog aku nihh

aku da ckp aku x pndai nk edit2 blog nih..
aku edit pun amik mse kot..
td pun da pening kepala aku nk jdkan blog aku cm dulu..
blog aku maybe x secantik org lain..
tp aku syg blog aku tuhh..!!
para hacker sekalian..xyah la nk hacked blog org yg x buat dosa pun kt korang..
pegi la tunjuk bakat konon pro teknologi tu kat tempat lain.
ini menyusahkan org jek..!
siyes, aku x kan maafkan hacker yg buat blog aku kne hacked nih !

kepada blogger2 yg kt luar tuhh.
tlg2 la ajar cmner nk dpt templat lme sye tuh..
sbb template klasik yg dulu dah xley pakai =(
jenuh taw td edit blog tp failed..
now da xlarat..
nnty ader masa cuba lagi..
*rindu blog lme~~



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen