Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: saya x tahu saya sakit ape sekarang nih..~~

Followers

Tuesday 3 January 2012

saya x tahu saya sakit ape sekarang nih..~~


menulis dalam kesakitan~
siyes..! x penah sakit mcm nih..
xtahu nk luah kt sape..
kalau ader mak kn best..
sedih sgt..dah la nk exam..
xley nk study langsung ! 

sakit ape..? ntah aku pun xtahu..
korang pernah rse..?
kalau kte dah lme x joging kn ader rse senak2 cket kan..
kt bawah perut tuh..nk dekat2 dgn rahim..
masalahnya ni bukan sbb joging pun..
rse sakit dia mcm tu..
YANG BERTERUSAN !
pedih sgt2 !
nk p hospital takut !
kang buatnya ader pape dah nyusahkan org lain..
dgn exam lg..
hope esok lusa baik la.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen