Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: bila umur da masuk 22tahun~

Followers

Saturday 28 January 2012

bila umur da masuk 22tahun~


umur aku skang 22tahun..
x sangka btul..kejap je mse ni berlalu..
tahu x ape yg aku byk pk bila umur da msuk 22??
selain dri nk abeskan blajar cepat2..
aku nk kawen!!
aiyoo..gatal ke..?
normal ke x bila umur mcm ni n da ader someone special
pk nk kawen..??

hmm..xtahu la..
kdg2 aku berangan
berangan yg aku da kawen..haha !
aku berangan sambut suami balik keja
berangan buat minum petang
buatkan sarapan
mkn tgh hari + mlm aku yg siapkan
kemas rumah aku cantik2
kalau sakit, aku jgekan..
even kt mne2 pun..
bila tgk pasangan yg da kawen
terdetik dalam hati ni nk jugak..haha!
kwn2 pun ramai yg da kawen
jeleshhhhhnyerrr!!
aku x byg org lain da..
mmg si DIA je dlm hati ni..haha

tp aku pun sedar..
mmg x la aku nk kawen skang..
cme terpikir jek..
byk lagi benda yg aku belum capai
sme jugak dgn si dia..
kalau ikut hati mmg nk kawen skang jek !
tp x bolehh..
kne byk2 bersabar..
kalau jodoh xkan kemana~

skang umur dah 22 tahun..
fikiran kne lebih matang
nk bercinta pun kne matang skang ni
dah xder dah nk mesej2 slalu
dulu2 zaman remaja 
yela, kol je memanjang..
mesej x henti
skang, kne limit kan..
*walaupun kdg2 prnah jugak tacing

yg penting..
saling setia
saling memahami
saling percaya
saling berusaha
saling berdoa
moga jodoh milik aku dan dia~




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen