Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: ALHAMDULILLAH~

Followers

Monday 16 January 2012

ALHAMDULILLAH~

alhamdulillahh..akhirnya kjer aku ngan yaya settle jugak arini..kjer ape eyh..?? kitorg jd research assistant utk lecturer tercinta, encik wan idros wan sulaiman atau nme fb nyer ed sulaiman yusoff..hikhik..ceyy, nme job mcm gempak jek..haha ! ala..bg soal selidik dekat staf2 ukm jek..ader la habuannye..hehe. walaupun byk dugaan n rintangan utk siapkan kjer ni smpai nanges2,luah perasaan dekat post sini tp alhamdulillah..berjaya jugak siapkan =) walaupun soal selidik byk yg hilang disebabkan sikap staf yg tidak bertanggungjawab, tp terima kasih cik wan sbb bagi kitorg gaji full..hihi..senang hati ni..xpayah nk bebankan mak ayah utk bank in duit =)


terima kasih kepada zack flywithsinglesmile..kerana sudi meminjamkan moto selama 4 hari dibawah jagaan aku..rse best pulak bila ader moto..nk g mne ckp jek..aku bawak..haha ! tp yg sedihnya, helmet dia hilang..aku pun xtahu cmner bleh ilang..padahal kt blok pompuan kot n tinggal kejap jek ! siyez, byk btul kejadian curi yg berlaku kt ukm sejak akhir2 nih..simpati dengan nasib kawan aku, apiz aziz..hp, ipad, iron, bagasi kne curi walaupun pintu dah dikunci. sabar yer apiz =)


okeyy..dapat je duit yg sebanyak rm$$$ terus aku pegi beli tiket balik..igt nk balik 20hb tp tiket balik 20hb keatas sume da abes..yg ader 19hb malam..terus sapu la ! so, tarikh utk balik awal dri tarikh yg dijangkakan..xpelah, seronok jugak..x sabar nk jupe fitri adli..hihi =) 


duit tu jugak la aku ngan yaya kongsi utk beli helmet baru utk zack..dah ilang kena la ganti..and kitorg ganti dgn helmet yg lawa ok ! nk tahu harga bpe..?? erm..xleh ! rahsia..biarla aku ngan yaya je yg tahu..*hoho sorry zack, helmet tu terlalu mahal utk diexpose harganya..kah3..tp xper zack, kitorg ikhlas hadiahkan helmet baru utk ko..*sbb helmet lme da buruk sgt..hahaha !


and dengan duit tu jugak, akhirnya aku ngan yaya berjaya belanja makan malam khas utk zack, miyako, fiza dan hezwan..nk belanja ramai2 x mampu den..huhu. dah lme dah hasrat ni sebenarnya..tp disebabkan beberapa halangan, x dpt nk buat..akhirnya tertunai jugak..alhamdulillah~ korang semua kenyang kan..? hihi


inilah post utk hari ini..xtahu nk update ape..tp aku da tunaikan permintaan zack utk cter sal helmet dia tuhh..haha ! now, fokus utk exam esok..and exam hari khamis..gudluck ! =)


kata2 utk hari ini =)


                                                                     
                                                                 




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen