Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: alahai..staf ukm !

Followers

Tuesday 10 January 2012

alahai..staf ukm !


ape pendapat korang tentang kakitangan kerajaan..??
hmm...arini aku tolong lecturer aku edar soal selidik..
tp, soal selidik tu..
mmg khas utk kakitangan Ukm jek..
student are not allowed !
so, aku ngan yaya pun pegi la mne2 pejabat yg ader kt ukm ni..
dah la menapak + panas terik + lapar tahap giga !
malas la nk mention pejabat yg mne kan..
tp obviously layan kitorg mcm hape je !
kitorg da ckp leklok kot..
bukannyer kitorg dtg kurang ajar..
we have manners ok !
tp xtahu la nape staf2 ni liat sgt nk ramah mesra..
bagi senyum cket pun jd la..
nk kata byk sgt kje..?
aku tgk menyembang je lebihh..!
ape..? isi soal selidik..?
sedaya upaya la bg alasan bagai2..
pegi sne pegi cni..
last2 xder pun korang nk isi borang tuhh.
sakit hati taw x..??!!
mentang2 la yg dtg mintak tlg ni
sekadar student hingusan..
yg xbg effect pape pun kalau anda2 semua x tlg~
kang kalau aku ckp aku ni pembantu TNC 
baru nk layan baik2 kot..??
ini bukan kajian kami
tp kajian lecturer kot !
tlong la bg kerjasama..huhu
jgn biarkan stereotaip thadap
kakitangan kerajaan yg mkan gaji buta!
adoii..memang sakit hati kot !
dilayan sebegitu rupa..
tp sabar je lahh
kitorg tetap bersopan santun
even kne reject mcm tu!

mood>> sediyhhhhh !!!!!

baby ni sedih mcm aku ngan yaya..huhu



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen