Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: aku dan bintang~

Followers

Thursday 26 January 2012

aku dan bintang~


malam ni aku tgk bintang byk sgt !
Subhanallah cantiknya...
siyes ! aku suka tgk bintang !
habit sejak dri kcik..
suka tgk bintang
bulan pun sme..
dulu kalau g jenjalan mne2 waktu malam..
kalau ader bulan, mesti aku pk bulan tu ikut aku
hahaha motip sgt kan..!
ok, smpai sekarang!
kalau tgk bulan, mesti rse bulan tu ikut aku
xpe lah, biar aku rse bulan tu ader ngan aku..hihi

bintang pulak
dulu2 aku selalu kira bintang
lg byk lg aku suka
lg byk lg aku tension !
bila kira ader je bintang yg tertinggal
kadang2 memandai je aku kira bintang
start dri 1000
konon2 bintang yg aku x kira tu da 1000
hahahaha!

lukisan ni yaya lukis utk aku..hehe


itu la kenangan aku ngan bintang
n bulan jugak
sampai sekarang memang aku 
suka tgk bulan ngan bintang
teringat kekasih hati
yg selalu pesan kt aku
cinta dia kt aku sebanyak bintang kt langit
even kdg2 bintang tu x nmpak kt langit,
tp bintang tu tetap ader..
so, bila tgk bintang, confirm teringat dia!
*kalau xde bintang pun, teringat jugak..haha
and aku jugak berharap aku akan jd mcm bintang
bersinar pada 1 hari nnt


kisah aku dan dia
seperti bintang di langit~



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen