Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: kenangan 2011~

Followers

Saturday 31 December 2011

kenangan 2011~


esOk da masuk tahun baru..!! yeayyyy!!
 byk azam nihh..tp xmo cter sal azam..
nnty x menjadi azam tu so kne senyap2 jek..
insyaAllah, moga2 terlaksana..
entry kali ni juz nk igt balik ape yg aku buat, ape yg terjadi sepanjang tahun nih. 

mula2 pegi johor..
sbb nk merasa pegi johor kan..
so, mse cuti rye cina, serbu la umah afie..
best jugakk...dpt mandi air terjun 1JAM..
sbb ujannn..huhu
tp, xper..tetap kenangan yg indah
bersama zack, afie, fidos n yaya~







kenangan kedua..pegi sarawak..!!!
ni dgn lecturer + senior2 course..
hoho 1st time naik kapal terbang..
lantak lah kalau korang nk ckp poyo pun kannn...
igt lagi, mse naik flight tu berebut2 nak dok tepi tingkap dgn afie..
aku menang.ok, da dpt dok tepi tingkap menangess la pulakkk..
sebab..?? gayattt..hahaha ! glerr ahh..pening aku tgk bawah !
tp overall, mmg best pegi sarawak !
kenalan ngan dak UNIMAS, 
1st time msuk boria utk majlis penutup LASBELA..hihi
jalan2 kt sarawak, makan mee kolok..
AWESOME..!!






ok, back to bangi..haha
antara kenangan lain..ofkos la karokk..
tahun ni bley dikatakan byk karok oo..
*suara ke laut jahhhh
erm, wayang mmg jarang sgt jd agenda utama kalau hangout..
lebih prefer karok..
alamanda..kajang..mmg pilihan utama..
x jejak lg kt redbox..*teringin jugakk..haha
geng2 karok gue..mira, yaya, fiza, zack, hezwan, afie..
kadang2 rumet kesayangan pun join jugakk..
memang menjadi2 kalau pompuan je ader dlm bilik karok tuhh
*lepas tension agaknyerr~
special bila lecturer kesayangan pun turut glerr karokk..haha!
selalu jugak kluar ngan lecturer rmai2..
karok smpai 3 jam ok !
thanx encik wan idros wan sulaiman + encik hasrul !
then, antara kenangan yg aku xley lupa sal karok ni,
pernah sekali aku, yaya, fiza ngan mira terperangkap kt tmpat parking alamanda !
adoii..nasib bek x jd pape..* gud pengajaran..jgn berani sgt ok !


bersama lecturer vogue !



antara kenangan lain yg xley lupa..
mandi hujan..haha !
ni mmg perangai gler2 cket dgn yaya, fiza n diya.
gigih tggu hujan lebat..
pastu klua mandi hujan..!
guling2 dkt court bola jaring..haha
kolej perempuan..so xde kaum adam nk tgkk..
mmg best ! ble petir, 
lintang pukang masuk blok !

then, cuti 4 bulan..
dpt la aku kjer kfc the store..
byk kenangan aku kt cni..huhu
kne marah, balik smpai lewat pg..
tp xper..sume tu pengalaman..
at least, aku dpt kwan baru..
aku ader aslam, hawa, kak aziah..

kenangan cinta..?? hahaha
ader jugakk..kes aku kecewa semester lepas mmg xkn lupa !
dah la masing2 tgh exam..dugaan tu pulak dtg..
berat kot..
walaupun aku tahu knape bnda ni jd, 
tp kesakitan tu tetap ader..
atas dasar percaya, alhamdulillah, sumenye kembali normal..
mse cuti 4 bulan tu la, kitorg recover balik..huhu
 byk jugak kenangan kitorg sepanjang 12 bulan nihh..
*5 tahun da nihh..huhu


banyak lagi kot kenangan2 tahun ni..
tp xlarat nk tulis panjang2..huhu
tu belum cter pasal kes kne kjar ngan beruk..
dlm kelas asyik makan, makan, makan..
nyembang dlm kelas tu normal la kan..hihi
menangess sbb tension dgn eseimen..!!
kenangan dinner..kenangan birthdayy..
tgk bola live kt kdai mamak..
tgk final maharaja lawak pun kt kdai mamak..gigih btul !
buat part time kjer..
suka duka tahun ni byk sgt..!

diharapkan tahun 2012 
lebih byk perkara yg bermakna akan berlaku..
AMIN..

*thanx sudi baca*
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen