Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: bila fatin menjadi atan~

Followers

Sunday 18 December 2011

bila fatin menjadi atan~


nurfatin fazureen bt mohamad zulkafli..
itu nama penuh aku..mak abah aku yg bagi..
tp...sejak semester lepas..
 ader nama lain pulak kawan2 aku dok panggil..
they called me ATAN..??
why atan..??
hahahaha..ader la kisahnya..


alkisahnya...aritu dekat fac,aku pegi toilet..
lepas je kluar dari toilet tuh..
dekat tempat duduk tepi2 tu ader la sekumpulan manusia..
yaya, zack dgn afie kot..xpun fidos..x igt sgt lahh..haha
menurut cter diorg..masa aku lalu,diorg panggil fatin..!!
tp aku buat bodohhh...means, aku mmg x dgr kot !
pastu,diorg saje2 la panggil nama atan..
tgk2 aku toleh kt diorg..
masa tu aku rse dgr ader suara, aku juz toleh jekk..
xtahu pulak diorg knekan aku..huhu
diorg punya gelak sakan la kt aku nihh..
so, sejak dari aritu..diorg panggil aku atan..adoiiii

smpai lecturer pun panggil nama tuh kadang2..
aku pun mcm da terbiasa dgn panggilan tu..
makin ramai pulak panggil aku atan..especially dak2 kelas la..huhu
kadang2 aku layan je..tp kadang2 tu malu ooo...nama laki kot !
panggilan kn satu doa..huhu
ntah ape la maksud atan tuh..malas pulak aku nk google cri..haha !

nyway, xpe lahh..
biasa la kawan2 bg nama lain selain nama sendiri..
dah biase dah sume tuhh..
at least, ader jugak kenangan..hehe
kdg2 nmpak comel bila diorg panggil..
kdg2 nmpak hodoh glerr ble diorg panggil..
terima saje lahh..haha !

so,itulah sejarah nama atan pada diri aku nihh...
sumenya gara2 telinga yang kurang mendengar !
bape byk badak la dlm telinga aku masa tuhh
pekak badak btul ! haha
ermm..x salah pun kalau korang sume nk panggil aku atan..
TAPI..jgn lupa nama sebenar aku sudahhh..haha !

*thanx sudi baca*


hye..!! nama saya atan..!! hihihi



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. aku lah pencetos revolusi name ko ko tahu x.... pakatan aku dgn yaya menjadi bila panggil name ko mcm tuhhh..hahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen