Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: cinta till jannah~

Followers

Saturday 31 December 2011

cinta till jannah~


sedikit coretan hati~
buat insan yang tersayang~
buat insan yang menyayangi seseorang~
buat insan yang kenal apa itu erti cinta~
buat insan yang ingin mencintai seseorang till jannah~

jikalau benar apa yang dirasa didalam hatimu,
jumpa waliku~
jikalau benar kau menyayangi dan mencintai aku,
jadikan aku suri di hatimu~
jikalau kau berniat utk mempermainkan cintaku,
pergilah jauh dari hidupku~
jikalau benar rasa itu,
berjanjilah kau akan membimbingku ke jalan yang satu~
jikalau benar kau dan aku menyatu,
ku mohon keredhaan dari Tuhan yg satu~
 
seumur hidup aku akan sentiasa mencintai dirimu
wahai sayangku~
hingga hujung nyawa aku akan berasa disisi kekasihku~
susah mahupun senang aku xkan berundur~





till jannah~

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen