Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: pesta kOnvo ukm 2011..!!

Followers

Wednesday 28 September 2011

pesta kOnvo ukm 2011..!!

okeyy..da agak lme x update blOg..ntah pe la nk stOry kt cni..huhu..then,bila da amik gmbar dri zack n miyako,baru ader niat nk tulis sal pesta konvo yg da abes da pun selasa lepas...actually aku byk gak la spend time kt pesta konvo nih..utk makan,shOpping n ber"konsert"..hahaha..aku rse yg paling best kt pesta kOnvo ni mse kOnsert Muzik fM malam isnin lepas..mmg happening glerr ahh time tu...hujan lebat2 pun kOnsert tu still jalan smpai audience sume naik atas pentas skali ngan artis sbb xmo kne ujan..salah sorang audience tu aku laa..walaupun pada mulanya mood aku nk tgk kOnsert da kacau mse tu sbb kne halau dgn salah sorang urusetia konsert tu sbb tbe2 dye dtg kt kitorg ckp kne duduk asing laki pOmpuan..padahal mse tu mmg rmai yg dok campur2..mne la nk tahu kne asing..xpnah pulak konsert wat asing2..aku pun blah je la dri situ..last2 mse ujan ribut mse tu sume org x kre ar laki ke pompuan naik atas pentas skali..pe cer..??mmg la bagus asing laki pompuan..tp tegur tu leklok la..ni cm menghalau cara kasar..tacinggg keyhhh..!

tgk la..sume org pakat serbu naik atas pentas yg mne x sempat lari g khemah sbb ujan lebat glerr...!!
aku pun ader kt tgh2 org ramai atas pentas tu..gmbar ni diambil oleh zack yg sempat lari ke khemah..! haha
                                                    

okeyy,settle kt situ,cter sal kOnsert lak..mmg best la..ader nubhan,daus af,najwa latif,nadia,farawahida ngan ali terra rossa..dgn ali n nubhan je x sempat nk bgambar..huhu..then aku ader gak la beramah mesra dgn pengacara kOnsert tu..abg muiz kot nme dye..dye ni pengacara kt Diva@1 tu...spoting gak dye nihh..sembang cm kawan lak..haha..


ni la abg muaz..!! eh,sebOk lak apiz kt blakang tuhh..huhu..
yelahh,uplOad gmbar kamu ngan abg muaz skali keyhh ^ ^


kOnon cOmey la tuhh..?? huh..!


ader jugak gmbar lain..hihi ^ ^


wahh..!! kne peluk ngan farawahida..hehe..ala,gmbar agak blurr..huhu




ngan daus af..!! peace..!!!

dgn najwa latif paling best..!!dapat nyanyi sme2 ngan dye atas pentas..mmg kagum glerr ngan bkat dye..suara sgt2 sedappp...yg xtahan tu ramai lak bdak laki yg hafal lagu carta hati ngan cinta muka buku..bley tahan la kann bdak laki ukm layan lagu najwa latif..haha..thanx tO amri sbb bg pkai hp dye utk snap pic dgn najwa n daus..hujan2 pun sanggup redah !
                                                         
dgn najwa latif..!!
cinta muka buku~
                                                                   

then,keesOkan malamnyer,aku g lagi pesta kOnvo ni..ala,bukan jauh pun..sebelah kolej je..jalan kaki x smpai 10 minit pun tu yg rajin g pesta kovo..hahaha..malam penutup selasa tu,x best sgt la..aku juz tertarik nk tgk shOw sofaz jek..huhu..then sempat lak snap pic ngan vokalis sofaz n drummer dye..thanx to miyako@mira yg gne hp mahal dye utk amik gmbar aku..hahaha..semangat glerr..dah la ari selasa tu class pack smpai kul 8mlm..abes kelas je trus serbu pesta..dgn beg kuliah pun bedal p bawak..muka toksah ckp la..mmg ntah pape mke mse nihh..haha!
                                                       
ni dgn drummer sofaz..x igt la nme dye..haha!

wif vokalis sofaz..!
       so,ini jela gmbar2 aku kt pesta kOnvo..hihi.. ^ ^                                          
                                                   

                                                      

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen