Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: Happy Birthday, Fatin Fazureen

Followers

Sunday 23 December 2012

Happy Birthday, Fatin Fazureen



Part I
arini dah 24/12/12. walaupun dah 3 hari berlalu, still, kenangan 21/12/12 xkn sesekali aku lupakan sepanjang hidup aku. hewhewhew. kalau korang perasan, dekat wishlist blog aku,ade wish nakkan sambutan hari lahir yang paling diingati ! and yeayyy !! i got it ! sumpah ! terharuuu gila ! lepas ni boleh tick dekat wishlist box tuu. hehe. bermula dengan celebration yang pertama dekat fac. x expect langsung akan disambut before pukul 12 ! maybe sebab xnk kek aiskrim tu cair so diorg decide celebrate awal. tapiiiiii..thanx sangat2 dekat korang..!! especially to my bff  Iwan Hezwan yang kononnya g balik kolej nk amek barang tp last2 bawak segerombolan kwn2 untuk nyanyi beramai2 sampai bergema fac tuhh.. hahaha. terkedu x terkata, speechless, terus lupa mse tuu tgh buat tesis! hahaha. and sebab speechless jugak, aku sendiri lupa nk amek gambar byk2 moment tu.hanya dari kamera pija ngan fidos je yg sempat amek. huhu..btw, thank youuu miyako, afie, fahmi, zack, pija, yiyien, khaira, nurul, nisrina, daniel dan syaza..!! sangat suweet bila sume kawan2 suapkan kek dekat birthday girl. hewhewhew. thanks korang..!

happy birthday to me..!!
Part II
okeyyy.. masuk part kedua hari kelahiran. aku ingatkan xde prank utk aku..sbb malam tu sume baik2 je xde nk baling tepung ke durian ke kat aku. hahahaha. tapiiiiiiii..balik je bilik kat kolej tuu..dengan mamai2 sebab dikejutkan oleh seseorang. bermulalahhh...gue di prank dengan begitu scary sekali ! hahaha..nk cter jalan cerita mcm panjang sgt. tapi ade pelakon2 hebat yang menjayakan prank tersebut. gue dibelasah teruk oleh Pija ! huhu. menanges jugak la kannn dah kne prank gitu. lepas berbasahan akibat dijirus dgn air satu botol dan bedak satu botol jugak, aku ingatkan semua tu dah berakhir. ohh, belum lagi rupanyaaaaaa... jap, nk tunjuk gambar 1st prank dulu. hahaha.

kehodohan terserlah. hahahah ! tudung dgn shawl tu sebenarnya xde pun.
sbb nak amek gambar, pakai sarung je.hihi

lepas scene kat ats ni, aku balik bilik aku nk amek hp. then, bermula lah prank yg kedua.. kne simbah pulak dengan 1 baldi air ! eh jap, aku rse mcm lebih dri 1 baldi jee..hahaha..memang berkuyup-kuyup la time tuuuu..gambar xde ! sbb hp aku pun basah, nasib x rosak. hahahaha. korang ingat prank dah abes..?? belum lagi woiiiiiii... dah comot2, basah2, opkos la nak mandi.. huhu. gerrandddd dalam toilet pun kne prank ! tgh sedap2 mandi, kne jirus pulak dengan berbaldi2 air dari atas !.oiiii, bukan air paip biasa tuu.. air asam jawa okeyyy !! hahaha pandai diorg ni kenakan aku ! busuknya, nauzubillah...bau belacan sume ade. hahahaha. sampai 5 kali shampoo jugak la nk hilangkan bau wangi tuuu..hahahahaha. smpai nk kluar toilet pun jadi takut ! membayangkan prank2 berikutnya. hahahaha tapi nasib baikkk..prank hanya setakat itu sahaja ! kesudahannya, birthday aku diraikan dengan penuh kasih sayang. hewhewhew. kitorg spend masa selama 3 jam dekat karok. nyanyilah ko sepuas2nyaa..dangdut, hindustan, jiwang, sume ade ! yang paling best, diorg ramai2 nyanyikan lagu Sahabat utk aku. sobs sobs. terharu gila ! siap rakam lagi. bila tengok balik, sayu je hati ni. huhu.lepas ni susah nk gather sama2 dah. pape pun, korang kwan aku dunia akhirat ! thank youu diya, pija, ain amirah, fiza, yaya, miyako, mira for the memorable day ! sayang korang !

thank youu rumet for the cake and hadiah !
rumet yang paling baik yg pernah aku kenal ! thanx diya !
sambil karok smbil makan kek ! 
jom karokk..!! 3 jam tanpa henti
huhu lepas ni masing2 pegi praktikal :(
Part III
keesokan harinya, celebrate pulak dekat umah Maksu. hehe.. punya la lama aku nk dtg rumah maksu ni setelah sekian lama x menjejakkan kaki. last2 celebrate birthday jugak kt sne. tp actually, bukan celebrate birthday aku semata2. kebetulan 22/12/12 birthday cucu maksu, Raffiqi Haziq. so alang2, kat kek tu, letak nama aku skali. hehehe..meriah sungguh la ! suka sbb ramai budak2. yang paling penting dapat jupe dgn baby kak yana, Hazlin Hani Dahlia. comel sangat ! and kak yana belanja baju kurung + kasut untuk praktikal nnty. hewhewhew. thank youu kak yana ! hanya gambar kek sahaja yg dpt diupload, sbb gambar lain sumenye freehair ! hahahaha
sebenarnya patut tulis featuring fatin tp org kek tu salah tulis !
selesai sudah kisah di hari kelahiran. sangat2 bermakna dalam hidup ! thanks kepada semua yang wish. thanks kawan- kawan semua. budi baik anda Tuhan sahaja yang dapat balas :) rse sangat2 bertuah dikurniakan kawan2 sebaik anda semua. doakan yang terbaik utk masing2. semoga Berjaya !



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen