Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: Happy Birthdayyy Zuhaili !!

Followers

Thursday 13 December 2012

Happy Birthdayyy Zuhaili !!

Entry ni khas ditulis sebagai hadiah kenang-kenangan untuk Birthday Zack, 13/12/2012 iaitu arini. So, sebelum tarikh tu berakhir tgh malam nanti, meh nk story2 cket pasal Zack ni. hehe. Selamat Hari Lahir yer wahai abangku. dah nak dkat 3 tahun kita bersama, suka duka bersama..sentap2 tacing2 bersama.hahahaha. dah biasa dah kalau kne carut dengan si Zack ni. sabar je lah kannn..-.-" kadang2 annoying jugak Zack ni. kuat psiko org ! aku teringat pulak mse dia psiko aku untuk tettttttttttttttttt..biarlah aku ngan dia je yang tahu. hahahahaha. "cter cni habis cni je" hahahahahaha.  Masa aku tulis ni, dia tgh busy siapkan Advokasi. so bila2 nanti bila dia bce entry ni, dia boleh la ingat2 balik. hahahaha. xnak la story byk2 pasal dia. nanti xtdo malam pulak..tibaaaaaa..!!! pape pun, aku doakan ko Semoga berjaya dunia akhirat, bahagia dengan insan-insan yang disayangi, xlupa member, tesis siap, murah rezeki, x lupa diri, and harap berjaya kuruskan badan mcm 1st year dulu ! hahahahahahahaha (gelak besar). Akhir kata, mohon maaf yer kalau aku ada salah silap ngan ko. harap persahabatan kita kekal selamanya :) Selamat Hari Lahir Zack :)

donut cucuk dgn lolipoppp..!! comel x cara kitorg celebrate..?
hahahaha sorryyy kedai kek pukul 11 da tutup.

harap dapat jadi kenangan indah untuk ko ! hehe

Drakula mengganas ! maappp..!! hehe

sayangilah adik-adik anda :)

semoga berjaya zack..!! rakan-rakanmu sentiasa mendoakanmu :)

jangan lupa kawan-kawan anda :)

Sekian, atan. hahahahahahaha 




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. wahh!! sedey plak aku tgok gmbor2 nih.. insyaAllah, korang adik2 aku yg terbaik! aku syg ko gn yaya ! adik beradik mestilah kdg2 tue ada gaduh2kan, atan la tempat aku slalu share masalah, gosip, cerita ... sebab aku taw perangai dia ni lebih kurang je cm aku ! haha! ingt taw, aku x pernah lupa saat2 kita kt ukm ni, korang adalah insan terbaik yang pernah aku jumpe, aku bersyukur sgt sbb jumpe korang kt ukm nih..biasalah kdg2 tu mulut aku ni ckp lpas jek, tp hati aku x maksudkn pape pon. Dari 1 year lagi kita da bersama, tinggal beberapa minggu je lagi kita nk melangkah keluar dari UKM, ko jgn lupa aku yer atan, aku doakn ko sentiasa bhgia dan senyum2 selalu ! jgn buat muke annoying kt org2 tua taw, x baik..haha! terima kasih utk segalanya... kenang daku dlm doamu ... hehe! love u sis! =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen