Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: Belated Birthday from BFF

Followers

Thursday 27 December 2012

Belated Birthday from BFF


nk update blog pasal birthday lagi bolehh..?? hahahaha ! x sangka wehhh.. kat tepeng pun ade birthday celebration lagi. sumpah ! aku x expect langsung. memangla kt twitter bebudak ni sume dok ckp pasal tepung la telur la, aku ingat diorg nk prank aku tp prank tu xde punnn..yang ade adalah birthday celebration yang sangat  suweeeet yang di rancang oleh para bff aku kat kamunting niii.. Ya Allah ! terharu gila wehh !  buat pulak dekat Mekdi Lake Taiping. so, sangat memberi moment kepada aku sbb Taman Tasik Taiping adalah salah satu tempat yang paling aku suka pegi bila balik kampung ! kawan2 aku ni baik sangat la. terima kasih Hezwan, Aslam dengan Ery. korang dah buat aku rse org yang paling bertuah dekat muka bumi ni sebab ade kawan mcm korang ! *menanges2 smbil buat post ni. hahahaha ! sape la yg x terharu kan bila kawan baik sendiri menyanyi lagu birthday untuk aku walaupunnn birthday aku dah seminggu lepasnya. diorg ni sume pulak jenis kreatif dan inovatif, lagu birthday tu pun diorg buat dengan pelbagai version ! sampai aku x jadi nak menanges sbb nk gelak jee tgk diorg. lepas kenyangkan perut dekat mekdi, kitorg jadi gila2 pulak dekat Karok Taiping Sentral. disebabkan menghargai diorg ni sume, aku pun karok la skali walaupun suara non hadoooo.. hahahahahaha. the best part is, aku rakam aksi2 diorg ni yang seksi nyanyi lagu Rock dgn Dangdut. walaupun kualiti video tu amatlah menyedihkan dan org yg rakam tu a.k.a aku sendiri yg x pandai nk merakam diorg so video tu biarlah menjadi koleksi peribadi aku. hahahahaha !

x lengkap blog ni kalau xde gambar kann..?? hewhewhew. nk upload la nii.. baru je dpt td dri Hezwan. and untuk ending post ni, aku nak ucapkan sekali lagi trillion terima kasih kepada sahabat-sahabat yang disayangi, Aslam, Ery dah Hezwan. harap persahabatan kita kekal selamanya :)






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen