Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: Kau Yang Terindah : Permata Syurga

Followers

Wednesday 28 November 2012

Kau Yang Terindah : Permata Syurga


haiii..!! muncul kembali di dunia Blogger. hehe..sbb ade story nak share so kne la munculkan diri dekat dunia blogging ni. sooo..post kali ni cme nk story-story cket tentang Program Hubungan Komuniti  bersama anak-anak yatim yang kitorg jalankan. Program ni sebenarnya wajib utk kitorg sbb ade 6 kredit. semester lepas kena buat majalah Advokasi, so semester ni kne handle program pulak. so far, program kami ni berjalan dengan lancar. Alhamdulillah.. tapiiiiii..aku ni ketua bahagian teknikal and aku mengaku, banyak jugak kesilapan yang aku buat mse program ni. huhu harap dimaafkan yerrr.. siyesly, baru aku sedar bahagian teknikal adalah paling penting dalam sesuatu program. xdpt bayangkan mcm mne aku boleh jadi kalut gila mse barang2 teknikal x smpai on time. kelam kabut ulang alik studio cri backup plan. huhu nasib bek laa sumenya under control lagi walaupun kelam kabut aku dibuatnya. nasib baik la ada Dewi yang tolong aku walaupun dia bukan dari bahagian teknikal. terima kasih sangat2 !. poster ngan banner yang Dewi buat sangat Cantik :) and opkos geng2 teknikal aku Wawa dengan Kak Fatin Fariha yang banyak membantu, trimas yerrr! terima kasih jugak dekat Zack sebab banyak membantu. tolong angkat meja, jadi fasilitator, angkat barang bagai. dekat Fahmi pun, thanks sebab bagi pinjam moto, hehe. Kepada Murni yang berjaya jadi MC dengan cemerlang, gemilang dan terbilang. hahahahaha. untuk post jamuan pulak, tahniah kepada Ana dan Atikah sbb dah berjaya laksanakan tugas dengan baik. Fidos pun terima kasih jugak sbb susah payah g amek sponsor makanan. thanks jugak kepada Yaya sbb jadi Usher untuk program ni. sangat komitmen ! xpayah kne suruh pun tahu je buat kje dia. hahahahah. Program xkan berjalan lancar kalau xde post Program kann..so Gud job untuk Tini, Dila dgn Kak Qids. untuk Post Hadiah dan cenderamata pun terima kasih jugak yerrr dekat Joanne, Mia Sara dengan Ainur. hehe. x lupa jugak kepada Moderator yang sangat awesome, Fit Clone. xsangka pulak ko boleh jadi moderator ! hidup Kamunting ! hahahahahahaha. and untuk kawan2 yang sudi buat persembahan, Ketam, Megat, Afie, Wan Fatiha and opkos my best fren forever Iwan Hezwan. paling penting, kena ucap terima kasih kepada ketua pengarah Program, Hazirah yang sangat berdedikasi and bagi aku, dia seorang ketua yang sangat bagus ! x sia2 kitorg lantik dia jadi ketua. xkurang jugak timbalan ketua pengarah kami, Fast yang sentiasa memberi komitmen dari awal program. Last but not least, our Penasihat Cik Wan Idros yang banyak memberi tunjuk ajar kepada kami, Harap2 kami semua dapat A lah yer cik Wan..! hehe
ade sape2 yang belum aku mention ke..? huhu pape pun, terima kasih laa kepada semua yang sudi hadir ke Program Hubungan Komuniti bersama anak-anak Yatim. kerjasama dari pihak anak yatim juga amatlah dihargai. dan juga kepada para sponsor kami, StormReaders, Adijuma, Cosway, Adun Serdang, Sate Kajang dan banyak lagi. xde sponsor,xjalan jugak program kami ni. hehe

tiba2 rse sebak pulak..lepas ni mesti dah jarang ade moment2 yg best dengan kawan2. masing2 pegi Praktikal. Gudluck untuk kawan2 semua. so, gambar2 hubungan komuniti diabadikan dalam blog aku yer :)

geng Teknikal ! :)
sweeeeet !
Abang Kevin dgn abg Ronaldo ! hahaha
forum Sebak Dihati Siapa Yang Tahu
our penasihat, Cik Wan !!
booth untuk penaja, StormReader
kami KODA :)
with Yaya..! okey,sje merendahkan diri. haha
ini kawan baik saya, suara dia sedap !
thanx kepada Penaja Kek ! sedappp 
LDK bersama anak2 comel :)
terima kasih kalian semua !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen