Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: Istanbul Aku Datang Terbaikkkk..!!!

Followers

Sunday 11 November 2012

Istanbul Aku Datang Terbaikkkk..!!!


sape dah tengok filem nih..?? setuju x kalau aku cakap filem ni best sangat2..!! aku x tahu la pendapat korang tp bagi aku filem ni sangat berjaya untuk keluar dari jalan cerita melayu yg klise. In Fact, aku rasa filem Istanbul Aku Datang 10x ganda best lagi dari filem Aku Terima Nikahnya. Thanx kepada junior Pija dan Azhar yang sudi mengajak pegi tengok filem nih. x sia2 merempit tgh2 malam ! hehe.

Firstly, aku suka dengan lakonan Lisa Surihani, Beto Khushairi dengan Tomok. Diorg sangat awesome ! lakonan Tomok yg ala2 Nerd dlm filem ni kadang2 best kadang2 nampak kaku cket tp congrates jugak utk dia sebab berjaya bawak lakonan dia. Siyes, mse tengok filem ni, rasa mcm nk tampar terajang si Tomok ni bila dah terbongkar yg dia sebenarnya yang main kayu tiga dalam filem ni ! tp opkos, yg paling menawan hati,bikin hati ni cair, jantung berdegup2, bila tengok Beto Khushairi !! Ya Allah.. siyes, best sangat2 lakonan dia dalam filem nih. memang dari dulu aku suka dengan lakonan Beto ni. aku rasa Beto ni satu hari nanti mesti femes gler dekat dunia lakonan ! dia ada aura kot ! dalam filem ni dia tersangatla romantik ! bila digandingkan pulak dgn Lisa Surihani yang cantik menawan, comel, sangatlah membuatkan filem ni aku bagi 10 bintang ! kalau ade 100 aku bagi 100 je. hahaha ! Lisa ni buat la muka macam mna pun tetap comel !

And lagi satu dah nama filem pun Istanbul Aku Datang opkos la Pengarah nk jadikan Istanbul sbg daya tarikan filem nih..and guess what? Istanbul sangat Cantek !! aku pulak yang pasang impian nk pegi sana satu hari nanti. huhu.. siyes, nk pegi Istanbul ! huhu InsyaAllah satu hari nanti yerrr.. :)

So kepada sesape yg x tengok filem ni lagi, pegi laa pawagam tengok. Berbaloi wehh untuk 11ringgit yang aku bayar utk tgk filem nih. dan aku rse aku nk tengok filem ni lagi utk kali kedua ! lepas tu bila da boleh download, aku nk download ! sbb filem ni memang best la ! korang pun pegi tengok ehh nanti !


Sweet sangat diorg nihh ! 
Dian dan Azad !!
Lisa ni comel sangat !

Sila Tonton Istanbul Aku Datang ! :)





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen