Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: cerita cuti mid-semester~

Followers

Sunday 13 November 2011

cerita cuti mid-semester~

1/11/11-13/11/11..
13 hari aku merehatkan diri kt taiping..hehe
rehat la sgttt..smpai eseimen pun xmo buat..
antara kenangan2 sepanjang 13hari ni ~

tgk wayang dengan fiza,aslam and hezwan..cter tOwer Heist
mula2 busan ,da nk abes bru best !
tiap2 ptg mesti ronda lake tepeng..*walaupun sorang2
aku xthu la tempat tu sgt tenang utk..huhu
sir sukiman blanjer aku dgn mimi double zinger burger..
susah oo sir nk blanjer mkn..huhu



karOk dgn mimi, aslam ngan apit..
diorg ni mmg kaki karOk..aku..?? cket2 jek..hehe
piknik dgn syikin,husna,mimi and fiza..
dah lme tggu saat nihh..sgt happy akhirnya kitOrg dpt jupe jugak !


ha..lupa,raya haji aku balik grik..best2..jupe nenek
dating..?ader la jugak..hehe
nk lepas rindu jekk..huhu
erm..kalau x kluar,aku dok umah tgk tv, mkan, on9 jek..haha !
x lupa jugak tolong mak aku cucuk sate..byk betul tempahan..alhamdulillah !
so kjap lg kul 12mlm nk balik dah..huhu
rasa2nyer bulan 1 nnty la kot balik pulak..after final exam..
sdehh sbb cuti x sme dgn si dia..xpelahh
jauh dimata ,dekat di hati..hehe



last sekali,aku nk wish gudluck utk insan yg plg istimewa dlm hidup aku..
fitri adli...semoga dpt menjawab exam dgn jayanya~
tabahkan hati ,kuatkan semangat anda !
jaga kesihatan ! *risau,dia ni asyik demam je..even sekarang pun tgh demam~
so dlm minggu dia exam ni, aku pun xmo kacau dia...
biar dye study..bg dye masa..xyah nk bergayut sgt lahhh~ hehe
and yg plg penting,elakkan bergaduh dgn dia..xmo bg dye tension..
so,gudluck yer syg




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen