Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: kisah hujan dan ex-pakwe..!! hihihihi

Followers

Sunday 20 November 2011

kisah hujan dan ex-pakwe..!! hihihihi

ptg td berjaya jugak men hujan..hohohoh
dah lme dah aku,yaya n fiza tggu saat cmnih..
tgk2 rumet aku pun jOin sme..
nk eksperimen sme..tgk demam ke x..hihi
stakat ni sihat je lagi..alhamdulillah~
mmg best la..guling2 kt gelanggang bola jaring blakang blok tuh..
harap2 xder sape yg nmpak perangai gler2 kitorg..
yg penting mmg confirm LELAKI xtgk..
blok pompuan kan..sape berani nk lepak..hehehe
pastu,tgh sejuk2 cmtu..masak megi kari cintan..
perghhh..sedap wehh..pakai rice cooker..hehehe
dah settle sume,balik bilik smbung wat eseimen..ok,boring! 

pernah igt kekasih lama x..?
hahahaha..tiba2 tgh2 mlam ni teringat pulak..
malas nk mention nme kt cni..byk pulak stalker..haishh
ni sume sbb si ponti n yaya..sembang smpai bab ex- kekasih nihh..
ala..sekali sekala teringat x salah kan..?? bukan bemaksud kita nk kt dia lgii
cme teringat jekk..ape la yg dia buat sekarang...huhu
masih terngiang2 ape yg dia ckp kt aku sebelum kitorg berpisah.. * cre baik ok
hushhh..macam satu sumpahan lak kata2 dia tuhh..huhu
kat mana pun dia berada,aku doakan smoga dia bahagia~ hohoho
..............................................................................
                  
*tiba2 rumet tegur..
"fatin, update blog ke..??
mne dia tahu nihh..hahaha..
nk tdow lahh.. kbaiiii
luv utk korang yg sudi bce blog aku !



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen