Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: Domino's Pizza wif lecturer !!

Followers

Monday 14 November 2011

Domino's Pizza wif lecturer !!

<ringtone 'who says'>
aku : helloooo..?
zack : ko tdow lg ke..?? (da pkul 12tgh hari)
aku : baru terjaga..aku smpai pkul 8pg kot..ngantOk !
zack : cik latip ajak g makan dominos
aku : hah....!! *terus segar~
zack : cari yaya..ckp kt dye, pkul 1.
aku : okehh ! =)

ok, mmg best lahh lecturer nk blanjer mkan !
dominos plak tuh !
yaya yg ader kelas pkul 2ptg pun sanggup masuk lambat sbb nk join..haha !
aku,yaya,zack,afie,fatin sekinot n dewi..cOmplete!
opps ! lupa ,our sponsor..cik latif ! hehe
menuju ke domino's pizza bangi..hoho
masa pegi,kami dilayan dgn lagu "beribu sesalan"
*rsenye 5kali lagu ni dimainkan tanpa lagu lain sehingga sampai destinasi

ini la lecturer yg blanjer kami makan..the cute one,cik latif !
bukan baju ijau tuhh..yg tu pelahap tegar~

we gOt 4 big pizza..hoho
dah x igt pizzaa pe..tp sume sedap2..!
mmg kenyang ler perut ni dri pg x mkn pape..huhu!




lapar~ lapar~

1st,makan yg kecik2 dulu..hehe..

erkkk..alhamdulillahhh...
thanx cik latif !
sudi jugak cik latif blanjer kitorg yg gler2 nih..hehe
nnty bila kitorg da kjer gaji besar2,kitorg blanjer cik latif plak yer ! =)


keciknyer aku..?? hehe

da abes makan,pulang ke fakulti terchenta..
ok,balik kami dgr lagu "beribu sesalan" sebanyak 5 kali jugak
cik latip x bagi tukar ok !
lepas ni kalau dgr lagu tu mmg confirm igt cik latif..huhu !
dah pukul 3 lebih, yaya terus ponteng kelas..hoho


thanx a lOt cik latif !
nnty blanjer lagi okehh..
plus karOk..
nk karOk lagu " beribu sesalan "
hehehehe





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen