Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: minggu yg sgt letih.. !

Followers

Saturday 15 October 2011

minggu yg sgt letih.. !

bila dah lme x update blog tangan ni terasa gatal lak nk menulis..haha ! okey..siyesly,2 minggu yg berlalu ni amat2 bz utk aku ngan member2..aku ader dua program yg kne handle..ala..jawatan xder la besar mne pun..jd ajk je kot..hahaha..tp still kne turun padang gak kan...huhu...kelas toksah cter la..ader yg mmg lecturer batalkan ader jugak yg aku mmg x pegi kelas tu..TP  aku ader surat pelepasan..so xley la consider aku ni ponteng kelas kan..?hehe..
okeyy..program pertama yg aku kne handle is jd ajk utk persidangan MENTION 2011 dekat Hotel Equatorial Bangi..aku jge bahagian pendaftaran jek..aku partner ngan mira..jge kaunter yg uruskan local presenter..kebanyakan yg dtg kt aku ni pensyarah2 yg dtg dri mcm2 IPTA..foreigners pun ader utk jd wakil presenter local university..tp kje aku senang jekk...tlong bg goodies bag..hahaha..tp penat gak oo...ramai kot presenter tu..then goodies bag tu plak bukan fully lengkap ngan items dye sume..ader jugak brg len kne msukkan time tu jugak..tp best la jugak..kjer yg agak santai~ hehe..aku rse part yg plg best dekat conference tu ader dua je kot..yg lain2 tu cm biase jekk...aku plg ske part makan makanan hotel..hahaha! bnda ni bukan sume peserta dpt keyhh..hanya yg menjadi sekretariat jek yg dpt peluang makan makanan mewah hotel nih..glerr ahhh...mmg time ni aku kuat makan! tp rugi arr..aku x amik gambar ! sbb terlalu khusyuk sgt mkn smpai lupa nk amik gmbar..dessert dye walawehhhh ! mmg tiptop ar..makanan hotel kan..mmg sdap ar ! hari kedua aku berangan dah makan mcm hari pertama..tp hampa jek..sehari je pluang tu ader..hari kedua makan buffet cm biase je..not bad la kan..tp tu la..baru igt nk tangkap gambar ! huhu..yg kali kdua makan sekali ngan senior..sgt best ! 





coursemate aku..tini,dila,fitri,fahmi,zack n fast
time conference korang men tangkap2 gmbar plak eyh??


ni la meja pendaftaran kitorg..! cik idris ngan abah sakan posing kt tmpat aku
ngan mira..huhu..time ni aku ngulat tdo kt sofa kjap kot..haha!
model Hotel Equatorial Bangi~ haha
ami, hafiz zahidi,ketam n iwan hezwan
punca..? bosan kOt + konon2 model hot la tuh.?
haha !
                                                  
                                                  
                                             
aku ngan fidos je bukan senior..yg len2 is my lovely senior !
byk kan kitorg makan..? hehe
                                                        
ni la makanan kitorg..! yummy !!
                                                     


next,is dinner after the conference..sgt best ! satu je yg x best..makanan dye..huhu...banyak sayur ! geram aku..so,aku makan cket je la..xper la,bnda tu dah dicOver dgn show artis yg sgt grand..*opps! aku lupa nme artis tu.tp siyez,meremang dgr sore dye..lecturer pun turun pdang gak wat show kt depan..sgt spoting ! acara kemuncak dinner tu la yg plg aku ske ! JOGET LAMBAK..!! hahaha..glerr ahh time ni..mmg x ley lupa..sume g depan termasuk la lecturer skali..sgt enjOy..plg x disangka2 lecturer aku mmg sakan gelek + joget + rock n roll..mmg x sangka! aku pun ape kurangnye..mmg sakan ar ! yaya pun aku tgk dah kuar dri zon "sopan" dye bila dye pun gler2 menari mse tu..*dye x sedar kot..haha!


                      
diorg ni satu meja ngan kitorg..
fidos n afie~
                                           



                                              
gmbar ni je sempat snap time dinner..yg len2 ader kat kamera
member yg x sempat lg nk g amik..huhu








ni la event yg aku handle utk 2 hari..xya g kelas u ollz..hehe
  
program kedua yg aku handle Hari Interaksi student 1st year MENTION..sabtu dri pkul 7.30pg smpai 5.3ptg..kt cni,aku jd pc..hoho..dah lme aku x jd pc ni..zack ar gatal sgt letak nme aku..tp xpe lah,best jugak jd pc nih..thanx zack ! kitorg byk main games kt cni..games dye not bad la..x bosan sgt..*maybe sbb aku yg jd pc so aku la yg membuli(tanduk da muncul)..kih3..antara byk2 games yg kitorg main aku plg ske main explorace..aku jge checkpoint dgn zack..siyez,mamat ni kejam glerr..mcm2 dye suruh junior buat utk bg diorg next clue..aku pun mengikut jela kekejaman dye tuh..hahaha..tp conclusion dye,dak junior mmg best ! nme pun budak2 media kan..time cmni la korang nk expose diri korang yg vogue2 tuh..haha..hopefully kalau jupe kt fakulti tu,tegur2 lah yerr..xmo sombong2 ngan kitorg..rugi ooo x bcampur ngan kitorg yg glerr nihh..hehe


                                            

sebahagian dri peserta + pc..byk lg gmbar tp sume dekat
kamera dewi..uplOad kt fb je la nnty..hehe
thanx korang sume !
  selesai sudah entry kali nihh..jam da pkul 1.04 pg..tp mata x ngantuk lg..sbb..?? sebab esok hari AHAD...so  mmg tdo lambat la..susah hati tgk roomateku,Diya gigih buat eseimen..bangun awal wat eseimen..tdo kejap pastu wat eseimen lg..smbil bukak youtube..motipp...??haha! aku ni mcm xdek eseimen jek padahal da btimbun da tuh..ntah bila nk stat ntah la..kalau rajin,esok aku buat cket2.KALAU RAJIN~~..nite u ollz!  

                                                                          
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen