Online Diary ~ Kisah Qaseh Andrea ~: semester 4 telah bermula !

Followers

Wednesday 22 February 2012

semester 4 telah bermula !


okeyyy, da masuk semester 4..!!
kejap je masa berlalu..
means tahun depan dah nk grad..hoho
x sabar nk pkai jubah n topi 4 segi tuhh..hihi
tp dlm masa nk tggu tuhh..
hushhh..bz kot sem nihh
aku risau thesis aku..
takut x reti buat and x dpt buat dgn terbaik..
lg 1 yg merisaukan aku..
kredit ko-K aku..
adoii..mne aku nk cri lg 5 kredit nihh..
kne aktif gler2 la kalau ader program ape2..huhu
xper2, mmg aku azam xmau buang mse sem nih..
kalau bleh nk join byk xtvt..
nnty bila da start kje dah x merasa benda2 ni sume..
btol x..? hehe
aku kne semangat semester nih !
azam aku nak naikkan pointer..!
sdeh la dgn result semester 3..
menurun ! xmo main2 dah =(
dah berjanji dgn si buah hati
akan naikkan pointer !
nnty dia bg hadiah.hehe

rutin kt sini..
mcm biasa lahh..
pegi balik kelas naik bas zon 3 tuh..
kalau pegi, x smpai 10 minit da smpai fakulti..
time nk balik setengah jam bru smpai kolej..
dibawaknya ronda2 dulu 1 ukm ni amik bebudak lain..haha
tp xper, bas ader aircond..sempat la nk tdow kejap..zZzZzz
timetable semester nih..
pack  jugak lahh
sume kelas dekat2 time dye..
kne pandai curi masa nk makan + solat
xper2, kne semangat ! hehe

bab makan kt cni pulak..
hmm..biasanya x sarapan pun..
kne jimat !
terus lunch jek..
menu pun jarang tukar..
nasi putih + ayam goreng + kuah kari/asam pedas
pastu letak sambal belacan cket..
kenyang la aku..hehe

malam pulak kalau rajin 
turun la cafe beli makanan
menu pun jarang tukar
nasi goreng cili api/nasi goreng daging
yg penting xder sayur, ader telur mata..hehe
dalam bilik pun slalu on9 je lahh setakat ni
kalau bosan p bilik yaya/fiza
sembang2 sampai penat..
sebelum tidur, kol MFA dulu..yg ni wajib ! hehe
itulah rutin aku setakat nihh..
okeyyy, aku xder outing g mne2 lg..
sbb ptptn x masuk lg..
nnty da msuk,
kajang, mines, mid valley, times square
sume aku redahh..haha!
tp xder la nk membazir..
setakat jenjalan ngan member2..
beli ape yg patut jekk..
sentiasa igt kata2 MFA..
beli ikut keperluan
bukan ikut nafsu~

*peace*

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen